تور ایرانگردی چه انتظاراتی را برآورده میکند
وبلاگی در زمینه سفر ,گردشگری و صنعت توریسم

سه شنبه 16 ارديبهشت 1399
ن : بنفشه

تور ایرانگردی چه انتظاراتی را برآورده میکند

مسافرت همیشه یکی از تفریحات و خوشیهای انسان است. اما در کنار این خوشی همیشه نگرانی از اجرای سفر و مطمئن بودن و در عین حال قیمت ارزان داشتن مسافرت دلیلی بوده که مسافران انتظاراتشان از سفر با یک آژانس مسافرتی بالا میرود.

 آژانس مسافرتی فارا گشت کورش کبیر با در اختیار قرار دادن با کیفیت ‌ترین و مقرون ‌به ‌صرفه ترین خدمات؛ سفری آسوده و مطمئن که در آن رفع نیازهای شما اولین ملاک و مهم‌ترین آن باشد را ساماندهی می‌کند.  سفری به ‌یادماندنی که در ذهن‌ها تا مدت‌ها بماند. شما می‌توانید برای درک این تجربۀ دلپذیر و با نهایت کیفیت در کنار امکاناتی قابل ‌قبول و خوب سفری متفاوت با آنچه تاکنون تجربه نموده‌اید را با آژانس فارا گشت طی نمایید.

domestic-tour-faragasht.jpg

بدل نمودن یک سفر معمولی به یک گردش فوق‌العاده یکی از خواسته ‌ها و فعالیت‌های ناب ما است که باعث شده در سایۀ تلاشی شبانه ‌روزی به یکی از پرطرفدارترین آژانس‌ها تبدیل گردیم و خدماتمان رضایت صد درصدی مشتریان را کسب نموده باشد رضایتی که سال‌های سال است در کارنامه درخشان این آژانس سربلند، می‌درخشد و هرروز نسبت به قبل بر تعداد مشتریان وفادارش افزوده می‌گردد.

 

پشتیبانی کامل از شما در سفر با مجری اصلی تورهای ایرانگردی

 پشتیبانی آژانس از مسافران خود درهرصورت در طول سفر می‌تواند نکتۀ مهمی باشد که انتخاب آن را با کمترین تردید مواجه نماید زیرا امنیت خاطر ایجاد شده بهترین نوید برای سفری سراسر لذت و خاطری کاملاً آسوده است.

شما با فارا گشت می‌توانید در هر زمان و مکان از سفر که با مشکلی روبرو شدید حمایت همه‌ جانبۀ آن را احساس نمایید از این ‌رو خدمات متنوعی که این برند ارائه می‌دهد از یک ‌طرف آن را در بین رقیبانش ممتاز نموده و از طرف دیگر آمادگی همیشگی‌اش به پاسخگویی آن را در رتبۀ اول آژانس‌های مسافرتی قرار داده است اگر به دنبال کاهش هزینه‌های سفر هستید و می‌خواهید هتل و بلیط هواپیمایی ارزان ‌تر و به ‌صرفه ‌تر را برای سراسر ایران بخصوص شهرهای توریستی داخلی بیابید این آژانس بهترین گزینه و برترین انتخاب است.

 رزرو انواع مختلف هتل در داخل ایران و خارج از کشور در کنار قرارداد با انواع شرکت های هواپیمایی بین المللی امکان تنوع انتخاب پرواز از نظر کیفیت و قیمت را فراهم می‌کند و سفری از هر نظر مناسب را برای شما ایجاد می‌کند.

ما در هر زمان که شما مایل به سفر باشید مطمئناً پیشنهادهای داغ و هیجان‌انگیز بسیاری خواهیم داشت که شما از هر مکان در ایران بعنوان مجری اصلی تور ایران گردی بخصوص برای تورهای شهرهای مشهد؛ قشم؛ چابهار؛ کیش؛ شیراز؛ یزد؛ اصفهان؛ کرمان؛ تبریز و سرعین را راضی خواهد نمود فقط کافی است با مشاوران فارا گشت تماس گرفته و مکان مبدأ و مقصد خود را بیان نمایید و سپس با پیشنهادهای متنوعی که در پیش رو دارید یکی از آن‌ها که با شرایط شما سازگارتر است را انتخاب نمایید.

 

تورهای داخلی و گردشی از نوع شیرین وطنی

می‌شود ایرانی باشی و ایرانگردی را دوست نداشته و جای‌جای سرزمینمان را به مدد تور ایرانگردی نشناسی؟ شهرهای مختلف ایران گردشگران را از آن‌سوی آب‌ها به سمت خود می‌کشاند و جاذبه‌هایش علاقه‌مندان بسیاری را شیفته نموده است.

حال ایرانیان چگونه در این مسابقه سفر و مسافرت از توریست‌ها عقب‌مانده و با مناطق دیدنی کشورشان بیگانه باشند؟ پس تا بیش از این دیر نشده با ما تماس بگیرید و یک تور داخلی ایرانگردی فارا گشت برای خود و خانواده و یا جمع دوستانتان رزرو نمایید و این لذت را با آن‌ها نیز تقسیم کنید

بیا این بار یه جور دیگه بریم سفر داخل ایران شهر یا کشور خودمون. همه اینها که گفتم و گفتی من نگفتم لازمه، ولی هرگز همه اینا با هم جور نمی شه اگر هم بشه مطمئنا یکیش جور نمی شه. یعنی اینطوری هیچ وقت نمی خوای بری سفر؟

 سفرهایی که رفتی رو مرور کن؛ بی تعارف مرور کن…چندتاشون همه شرایط جور بود رفتی ؟

خیلی از سفرهامون رو به دلیل رودربایسی و دعوت دیگران و دوستان و کلافگی و فرار از روزمرگی رفتیم. که البته خوش هم گذشت در نهایت. البته کم و زیاد داره ولی بالاخره حتی اگر بد هم بوده باشه خاطره شده.

اگر مشکل دعوت و اصرار همسفران باشه، من از طرف خودت بهت اصرار می کنم و دعوتت می کنم شما رو به یه سفر ایران گردی کامل و امن.

 

بهترین انتخاب، بهترین سفر ایرانگردی

گزینه‌های فراوان امکان مقایسه را برای شما فراهم نموده و دست شما را برای انتخاب باز گذاشته و در کوتاه ‌ترین زمان ممکن تعداد بسیاری از انتخاب ‌ها را در پیش روی شما مجسم می‌کند شما می‌توانید با هر میزان بودجه و با قیمتی غیرقابل ‌تصور و بسیار پایین ‌تر از آنچه بدان فکر می‌کردید یک سفر عالی و کم ‌هزینه که شامل بلیط هواپیما چارتر و یا سیستمی، قطار و یا اتوبوس و رزرو هتل در سراسر شهرهای ایران و همراهی گشت از جاهای دیدنی را برای خود و خانواده‌تان انتخاب نمایید و در آینده نیز آن‌ها را به دوستان خود پیشنهاد دهید. آژانس مسافرتی فارا گشت با سال‌ها تجربه در تور ایرانگردی  که مجموعه ای از تورهای مشهد، چابهار، یزد، کیش، قشم، شیراز، اصفهان، کرمان، تبریز و سرعین خواهد بود مفتخر است به مشتریان فهیمی که طی این سال‌ها همیشه همراه او بوده‌اند و وی مجری طراحی سفرهایی با کیفیت از مرداد سال 1392 تا به امروز برای آن‌ها بوده است. رضایت اکثریت مسافرین خداوند را بینهایت شکر؛ نشانی است بر این صحت این گفته ها. اینبار نوبت شماست که با ثبت نام در این تورها برای آرامش خودت برنامه ریزی کنی.

مطمئن بودن از یک آژانس میشود هم به سابقه آن نگاه کرد و هم به دارای مجوز رسمی بودن که خود این مسله بسیار مهم است. استعلام کارکرد های آژانس مسافرتی تور های ایران گردی هم از طریق سازمان میراث فرهنگی و گردشگری بسیار راحت میباشد.

 

آدرس آژانس مسافرتی فارا گشت کوروش کبیر:

تهران، میدان ولی عصر، ابتدای کریمخان، ساختمان کیمیا، واحد 33

شماره تلفن تماس برای رزرو تور و راهنمایی درباره سفر ایران گردی:

02188909296

منبع:

faragasht.com

fanooszagros.ir



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: کسب و کار گردشگری، رپرتاژ آگهی، ،



تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان سفر نگار  و آدرس safarnegar.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.